Advies & support: Wenst u graag advies alvorens een aankoop? Of heeft u een overige vraag? Wij helpen graag! U kunt op meerdere manieren contact met ons opnemen. Wij zijn telefonisch bereikbaar op onderstaande tijden. Buiten deze tijden kunt u ons altijd een email versturen en wij zullen direct reageren. Ziet u rechts een chatballon? Dan zijn wij online en kunt u ons alle vragen stellen.
Op werkdagen (09.00-17.00) kunt u ons direct bereiken via:
Comfort-Producten
De Regenboog 5/R
2800 Mechelen
België
Veelgestelde vragen
Bezorging & verzending
Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
Nee, alle prijzen die op onze website worden weergegeven zijn inclusief, dus ook inclusief verzending.
Wat zijn de levertijden van Comfort-Producten?
Comfort-Producten staat voor snelle en goede levering van haar producten. Als u voor 23:45 besteld, dan zenden wij uw pakket nog dezelfde dag uit - u heeft het pakket de volgende dag in huis.
U kunt uw pakket volgen via de Track & Trace die u ontvangt. Mocht uw pakket onverhoopt vertraging oplopen bij de bezorger dan ontvangt u hierover bericht.
Mocht het product onverhoopt niet op voorraad of uitverkocht zijn, dan nemen wij contact met u op.
Levert Comfort-Producten ook buiten België?
Ja zeker, wij leveren naar alle landen.
Ik heb gisteren mijn product besteld, maar heb het nog niet ontvangen?
U kunt de status van uw pakket altijd terugvinden in uw Track&Trace die u via de mail heeft mogen ontvangen. Heeft u toch nog vragen neem dan contact op via een van de onderstaande kanalen.
Op werkdagen (10.00-18.00) kunt u ons direct bereiken via:
Wanneer u een artikel wilt bestellen klikt u op "bestellen". Dit product is nu in uw winkelwagen geplaatst. U kunt er voor kiezen om direct af te rekenen of verder te winkelen. Als u ervoor kiest uw bestelling af te rekenen gaat het als volgt:
Stap 1: U ziet een overzicht met de door u toegevoegde artikelen in de winkelwagen.
Stap 2: Hier vult u uw gegevens in.
Stap 3: Hier ziet u een overzicht van uw producten en gegevens die u heeft ingevuld.
Stap 4: Afronden van de bestelling door betaling.
Als de betaling verwerkt is, zorgen wij ervoor dat uw product direct verzonden wordt. Zodat u de volgende dag kan genieten van uw product(en).
Het lukt mij niet om het bestelproces af te ronden, wat nu?
Geen probleem. Wij helpen u graag! Neem contact met ons op en we zorgen er samen voor dat uw bestelling rond komt.
Op werkdagen (10.00-18.00) kunt u ons direct bereiken via:
In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug.
Is de omgeving waarin ik betaal veilig?
Uw betaalopdrachten worden in een beveiligde omgeving verwerkt, die is voorzien van minimaal een SSL-certificaat.
Service & support
Ik weet niet zeker of ik het juiste product en/of maat bestel, wat nu?
Geen probleem, onze specialisten staan klaar om u te helpen. Neem gerust contact met ons op voor een goed advies.
Op werkdagen (10.00-18.00) kunt u ons direct bereiken via: