Op onze producten zit standaard één jaarfabrieksgarantie. Maar ook na die tijd verlenen wij de service die u van ons gewend bent.
Heeft u vragen over uw product, neem dan eerst contact op met [email protected], vermeldt hierbij uw ordernummer, zij proberen u zo goed en snel mogelijk te helpen.
Heeft u een defect aan uw product, dan kunt u uw product voormelden in het Reparatie Portal. Na aanmelden, ontvangt u een verzendlabel.
Naar het Reparatie Portal
Hoe lang duurt een reparatie?
Wij zorgen ervoor dat u uw product zo snel mogelijk weer kunt gebruiken. De gemiddelde reparatie is in dezelfde week opgelost. Mocht het een langere tijd duren, dan nemen we uiteraard contact met u op voor een gepaste oplossing.
Dien ik het complete product op te sturen?
Ja, om het defecte product goed te onderzoeken dienen alle meegeleverde accessoires meegestuurd te worden. Hierbij valt te denken aan accu's, verlengkabels en opladers. Zorg dat het product goed verpakt is, zodat er geen schade kan ontstaan tijdens transport.